Simpel

Verkoop abonnementen met buitenland belbundel

Simpel en CS Digital Media zijn voor een langere periode de samenwerking aangegaan om de nieuwe buitenland belbundel te introduceren. Door het inzetten van de juiste netwerken waar zich voornamelijk etnische groeperingen bevinden zijn er goede verkoopcijfers behaald. Tevens is er een onderzoek aan gekoppeld waaruit is gebleken dat CS Digital Media bijdraagt aan een hoge koopintentie en campagneherrinnering.

Adverteerder
Simpel
Doelstelling
Verkoop abonnementen met buitenland belbundel
Stations
Public Transport - Retail - Sport - Education
Lengte uiting
15 seconden
Frequentie
1 tot 3 keer per loop

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones